tisdag 10 juni 2008

6 månader!

Idag blir jag 6 månader:-D! Tiden har gått fort sen jag och syrran föddes och vi har lärt oss mycket! Jag tycker mest om att slappa, kela med mamma och pappa, äta mat och att leka med olika leksaker. Min favortitmat är jordgubbar, laxpuré och havregröt. Jag är nästan alltid
glad:-D! Jag pratar hela dagarna och är aldrig tyst..Jag älskar att leka med syrran på golvet och klättra på henne och dra henne i håret! Hon gillar det konstigt nog inte lika mycket... Jag är storasyster och det tycker jag märks:-D






Jag är också 6 månader idag såklart! Jag är en spillevink som aldrig vill sitta still och jag älskar min gåstol och att stå! Jag är också nästan alltid glad förutom när nåt går emot mig (maten tar slut tex...) för då blir jag jättearg! Jag hatar strumpor och skor, det är det dummaste som finns tycker jag! Jag gillar all mat och all välling och jag älskar att dricka vatten i en mugg! Jag gillar att leka med syrran men ibland drar hon mig i håret (och jag har ju inte så mycket, man måste vara rädd om det!) och då blir jag ARG! Jag gillar även att lära mig nya roliga ljud som jag och syrran kan roa mamma och pappa med på morgonen (vid halv fem är bäst!).

3 kommentarer:

Muppelina sa...

Grattis på halvårsdagen!!! Nu är ni snart lika stora som mig!!! kram från lilla Emma

Anonym sa...

Grattis på ½årsdagen tjejer! Nu är ni hälften så gamla som jag är!

/Tilde

Anonym sa...

Grattis mina små kusiner!!!
Hoppas att ni haft en rolig dag!!

Nu ska jag ladda inför matchen men mamma säger att jag ska sova :(

Heja Zlatan!

puss