tisdag 7 oktober 2008

Jag har varit på sjukhuset sen igår! Oroa er inte, jag skulle bara göra en MR och om doktorn ger medicin så att man somnar så måste man stanna ett dygn så de ser att man mår bra. De skulle kolla i mitt huvud lite bara med en stor kamera.. Det var ganska kul faktiskt och jag fick medicin som gjorde att jag fnittrade hela tiden och tyckte allt var roligt:-D.. Det var bara jag och mamma, Elise var hos farmor och farfar. Jag saknade henne så hon kom i morse så vi kunde härja tillsammans!
Nu är jag hemma igen och det är skönt!/Millis

2 kommentarer:

Anonym sa...

hkyibVi tycker också det är skönt att du är hemma och att allt gick bra! Du är ju en tuffing :D
Puss på dig!!

//Ögrens

Anonym sa...

Vi är så glada att allt gick bra!
hoppas att ni snart kommer hit och hälsar på, tjata på mamma och pappa!
Puss och Kram