tisdag 8 september 2009

Sjukis

Idag blev det ingen dagmamma för oss för jag är sjuk. Så sjuk att mamma tog med mig till doktorn. Jag är väldigt rosslig och har ont i bröstet och halsen. Mamma säger att det låter läskigt när jag andas och det tyckte doktorn också. Men det är ingen fara med mig, ett litet virus bara som snart ska gå över sa den snälla doktorn.

Det var mysigt att gå iväg till doktorn alldeles själv med bara mamma. Mamma gjorde om Challes vagn till en vagn för stora tjejer och det var riktigt lyxigt att få åka vagn ensam! Det är inte ofta jag får ha mamma för mig själv så det uppskattade jag jättemycket. Men jag saknade Elise. Jag fick ett extra plåster när de hade stuckit mig i fingret (det blödde mycket) och jag tog för givet att det var till Elise så jag stoppade det i fickan och gav till henne sen. Jag fick också välja en liten leksak. Jag tog två. En till mig och en till Elise. Så är det att vara tvilling!

Så här eländig ser jag ut... Puss på er/ Milla

Inga kommentarer: