lördag 14 juni 2008

Igår opererade mamma sitt knä så morbror Micke och Pia var hos oss! De kom tidigt på morgonen , innan vi vaknade och stannade tills mamma var klar:-D! Mormor kom också sen för hon ville träffa oss såklart. Micke och Pia är världsbäst på att passa oss och vi hade jättekul! Mamma går lite konstigt nu men annars verkar hon vara som vanligt!
Så här bra har man det med Micke och Pia!
Man fick äta massor av majskrokar:-D! Det gillar jag!


Idag har vi simmat för sista gången den här terminen. Mamma fick inte simma sa doktorn så super-morbrorn ställde upp idag också! Det är skönt att slappa i vattnet och simma lite när man känner för det:-D!


Idag ska vi heja på Sverige som spelar mot Spanien! Vi får vara vakna har mamma lovat och vi har lovat att vara på vårt allra bästa humör;-D!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan tjejer!!
Vad mysigt ni verkar ha haft det :D Bada är ju roligt, det får vi göra tillsammans i sommar!!

Jag ska också få vara vaken och se matchen, hoppas den är bra!! Jag ska ha min Zlatan-tröja i alla fall :D

Moster Cissi. hoppas det inte gör för ont i benet, kanske ett plåster hjälper?

Nu ska jag o mamma köpa pifs till matchen :D

puss o kram