lördag 27 september 2008

Nya framSTEG

4 kommentarer:

Micael Andersson sa...

Vad duktiga ni är tjejer. Snart skippar ni vagnen. Då får Svensson se upp. Vi kommer snart och hälsar på.

Puss o kram Morbror Micke och moster Pia

Anonym sa...

hej! efter vi läste eran blogg så ville jag också prova på gåvagnen igen...jag vill inte vara sämre...och det var jag inte!!:):) Gick som bara den:) Vi kan väl seom ni får tid att leka med mig nästa vecka..vet att er mamma har fullt ös, men kan kanske klämma in mig o mamma en stund? Många pussar o kramar från er alldeles egna Oscar!

Anonym sa...

Nu får ni lugna ner er tjejer för jag hinner inte med! Inte lära er nya saker innan jag kommer :D Ni blir stora alldeles för fort ju!
Ses på torsdag mina gulltjejer

Anonym sa...

så duktiga tjejer hade varit kul och ses kanske en dag när jessica är nere också så kan vi ta en fika kram