måndag 17 december 2007

Första dagen i frihet:)

Vår första heldag utanför sjukhuset har varit mycket spännande. Efter en sovmorgon gick vi till Burlövs center för att köpa kläder. Vi har nämligen inga som passar:) Vi hittade dock inte så många plagg i vår storlek:(
Sen gick vi till det spännande stället försäkringskassan. Det var faktiskt inte så kul som det låter!
Farmor och farmor kom förbi en stund också.

På kvällen kom morbror Micke. Han var en rolig typ!
Nu ska vi sova, god natt alla bloggläsare!




3 kommentarer:

Twins rule! sa...

Ni fick ju pyjamasar som passar i alla fall, det kan man ha på sig jämt :D Pappa satte på mig pyjamas när jag skulle till dagis och det gick bra ändå...men mamma skämdes lite :D
Idag ska jag o mamma köpa presenter till er och snart kommer jag ner!!!

puss från kusin Lovel

Twins rule! sa...

Grattis på en-veckas-dagen förresten!!

//Lovel

Twins rule! sa...

Nu var jag förvirrad....grattis på en-vecka+1-dagen menar jag ju.....

//trött moster och Lovel