torsdag 15 maj 2008

Vaccinering nr 2!

Idag fick vi vår andra spruta och vi är tuffa tjejer som inte tyckte att det var något speciellt med det! Lite arga blev vi men sen var det glömt och vi kunde leka igen.. Man blir dock väldigt trött av sprutor så vi har sovit middag lääänge...
Elise är sååå trött efter vaccineringen...
Milla leker med Svensson

Elise leker med sin leksak som vanligt

Milla kan själv!

Elise nya matchvikt är 6700g och Millis ligger 500g lägre som vanligt. Tjejerna är båda ungefär 64,5 cm långa.

1 kommentar:

Anonym sa...

tjaba tjejer!
Coolt att du Milla har min gamla tröja som klänning :D den är storlek 92 så det var inte så konstigt att mamma tyckte den var för tajt för mig :D. Du klär bättre i den!

Imorgon kommer jag! Jag ska åka bil och inte tåg det är tråkigt tycker jag men det ska väl gå bra ändå. Hoppas ni bajsar många baspovdar så jag får byta blöjor hela tiden för det längtar jag efter.

Idag ska jag hälsa på mamma på jobbet och hon jobbar med baspovdar så det ska bli kul :D

puss!!