fredag 30 maj 2008

Vi har haft en bra vecka! Vi har lärt oss att sitta:-D! Vi kan inte sitta så länge hemma men på öppna förskolan satt vi som värsta proffsen hur länge som helst! Vi sparar oss helt enkelt till tillfällen när fler än bara mamma och pappa kan berömma oss;-)! Milla har även visat att hon kan stå själv om hon får hålla sig i babygymmet.. Det är dock en farlig lek så mamma tycker att vi ska vänta med den ett tag! Vi kan även prata mer nu och nedan finns en film med Millis nya ljud. De får mamma och pappa höra hela dagarna och väcks av dem tidigt varje morgon...

1 kommentar:

Anonym sa...

ni är ju för härliga tjejer!
Elise, inte mycket slår din sovstil...ser helskönt ut :D

Millis, det är kanske lite tidigt att stå än....bäst att vänta ett tag så morsan hänger med :D

Idag jobbar jag sista dagen!! Sen ska jag vara hemma och vänta på att er lille kusin behagar titta ut och sen kan vi leka igen!! Nu är jag bara tjock o trött :D

Latar mig på jobbet gör jag också :D

puss o kram